Joan González impartirà un taller de Pitch de Documental al Festival de Cinema de Cartagena d'Índies

El Festival de Cinema de Cartagena d'Índies -FICCI-(Colòmbia) organitza un any més ENCUENTROS CARTGAGENA , un espai dedicat a la formació i a la promoció del cinema nacional. En el marc del festival s'impartirà una nova edició del II Taller de Pitch de Documental del 24 al 27 de febrer. El taller seleccionarà 10 projectes documentals en procés de creació dels 61 presentats. L'objectiu del curs és preparar els seleccionats per presentar el projecte a un pitching panell de potencials financers, sota la lògica del mercat internacional, i fomentar la inclusió d'agents que formen part de les institucions, televisions i universitats colombianes perquè coneguin el funcionament de la indústria documental en la fase de desenvolupament de projectes.

El taller compta amb l'experiència professional i acadèmica de Joan González, director de la productora Paral·lel 40 i del Postgrau en Producció de Documentals. Online, la temàtica del qual és similar a la del taller esmentat. Aquest curs proporciona la metodologia i les eines necessàries perquè els alumnes aprenguin com obtenir èxit en la producció de documentals d'àmbit internacional . Aprofundeix en totes i cadascuna de les parts del procés de creació d'un documental: el desenvolupament (investigació, preguió, pressupost, finançament), la producció (guió, rodatge, muntatge, postproducció) i la distribució (exhibició, màrqueting, festivals).