Javier Wilhelm rebrà la Medalla al Mèrit Professional en Mediació

L’Escola de Mediació i Resolució de Conflictes, juntament amb el Diario de Mediación, han premiat amb la Medalla al Mèrit Professional en Javier Wilhelm, director acadèmic del Màster en Mediació Professional de la UPF Barcelona School of Management.

Amb aquest guardó, l'Escola i el mateix diari volen retre homenatge a tots aquells professionals del món de la mediació, tant de l'àmbit nacional i internacional, i reconèixer la seva tasca i compromís en impulsar la Mediació durant el 2016.

Amb motiu del III Aniversari del Diario de Mediación que edita la mateixa escola, el proper 20 de gener, vigília del dia internacional de la mediació, tindrà lloc l'acte de lliurament al Centre d'Esdeveniments del carrer Hermosilla 103 de Madrid.

El Màster en Mediació Professional de la UPF Barcelona School of Management porta ja cinc anys formant professionals i està homologat per la Generalitat de Catalunya i reconegut pel Ministeri de Justícia com a entitat formadora de Mediació.