Jaume Roures ofereix la conferència de cloenda del Màster en Producció de Llargmetratges per a Cinema i Televisió

Jaume Roures, un dels responsables de Mediapro, va oferir el passat 26 d'abril la conferència de cloenda de la 1a. edició del Màster en Producció de Llargmetratges per a Cinema i TV, dirigit per Paco Poch, productor de Mallerich Films.

Jaume Roures va explicar a una audiència de joves productors els inicis de la seva carrera com a productor i els projectes en marxa de Mediapro. Va desvetllar també que estan preparant una pel·lícula sobre la crisi. Aquest film s'emmarca en el concepte audiovisual de la productora, denominat de tipus ‘social’.

Roures va dissertar sobre diversos aspectes d'interès del sector audiovisual, com ara la reivindicació de la legislació francesa en matèria de la protecció del cinema nacional enfront de la indústria nord-americana.

El Màster en Producció de Llargmetratges vol aportar als seus alumnes els instruments que permetin la producció de pel·lícules òptimes (des de qualsevol disciplina) i el desenvolupament dels productors cap a "estils" viables.