Jaume Roures a la graduació de l'MBA part time 10

El passat 7 de maig es va graduar la desena promoció del programa MBA part time de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra. Després de rebre les felicitacions per part de Joaquín Tena, director del programa, els ja antics alumnes van poder assistir a una conferència de Jaume Roures, cofundador de Mediapro. Mitjançant la seva experiència professional, i concretament la referent a la creació de Mediapro juntament amb un reduït grup de col·legues, Roures va il·lustrar la importància del rol de les empreses i dels seus directius en la construcció de teixit social i de relacions que conformen el futur de la societat. Roures va explicar la filosofia de Mediapro, que consisteix en fomentar la igualtat entre els membres de l'empresa, i va remarcar la responsabilitat que tindran els acabats de graduar a l'hora d'aconseguir la felicitat dels seus col·laboradors segons les relacions que estableixin com a directius. El president de Mediapro va concloure que la relació d'igualtat amb els altres afavoreix el creixement.

L'acte va seguir amb el lliurament de diplomes i amb la intervenció dels representants de la promoció, que van destacar el valor que els va aportar el realitzar el programa, no només quant a desenvolupament professional, sinó encara pel que fa al creixement personal que els va suposar i al positiu impacte de la unitat del grup.

Jaume Casals, conseller acadèmic i vicepresident de l'IDEC, va clausurar l'acte de graduació. La celebració va continuar amb un còctel i un sopar, en el qual es van lliurar els premis als millors expedients acadèmics i al millor pla d'empresa. El premi al millor expedient acadèmic va ser concedit a Francesc Carulla i el segon a Andrés Gay Ger. El premi al millor pla d'empresa va recaure en el projecte Bonmenj@r. Aquest projecte presentat per Roger Ferrús, Joan Subirats i Francesc Carulla, es basa en la idea d'una cadena de venda i subministrament de menjar casolà, econòmic i saludable, de venda exclusivament per Internet i recollida als punts de lliurament establerts.