Jaume Giró apadrina la promoció 2015 de la UPF Barcelona School of Management

L’acte de graduació de la promoció 2015 dels màsters i postgraus de la UPF Barcelona School of Management se celebrarà enguany el proper 6 de juliol a partir de les 19.00 hores al Campus de Ciutadella. A l'acte estan convocats tots els estudiants dels màsters i postgraus d'aquest any per participar en una cerimònia oficial que serveix de reconeixement als estudiants que han completat els requisits acadèmics del seu programa i, per tant, s'han fet mereixedors del títol acadèmic que atorga la institució.

L'acte comptarà amb la presència de les autoritats acadèmiques i estarà presidit pel rector Jaume Casals, que ha convidat al director general de la Fundación Bancaria “la Caixa”, Jaume Giró, perquè actuï de padrí de la promoció i pronunciï la lliçó de graduació.  Jaume Giró és llicenciat en Ciències de la Informació i diplomat en Administració i Dirección d’Empreses per ESADE. També es el director general de Comunicació de Criteria, el holding de societats participades pel Grup “la Caixa”. Més enllà de les seves responsabilitats al Grup “la Caixa”, on es va incorporar l’any 2009, també presideix l’entitat Corporate Excellence (Centre for Reputation Leadership) i el fòrum de debat Barcelona Tribuna. Tanmateix, forma part de la junta directiva de la Societat Econòmica i Barcelonesa d’Amics del País.

En el decurs de la gala, els alumnes, acompanyats dels seus familiars i amics, rebran el seu diploma commemoratiu en una cerimònia entre acadèmica i festiva que conclourà amb una sessió de còctel al pati del Campus de Ciutadella.

19.00 - 19.30 hores. Benvinguda i recepció dels assistents.

19.30 hores. Tancament de portes i inici de l'Acte de Graduació.

• Lliçó de graduació.

• Lliurament dels documents commemoratius *.

• Paraules a càrrec del Rector de la Universitat Pompeu Fabra, Dr Jaume Casals.

• Cloenda de l'acte i còctel de comiat.

Segueix-nos a: #Graduacio2015