Jaume Casals pren possessió com a nou rector de la UPF

Jaume Casals Pons, catedràtic de Filosofia de la UPF, va prendre possessió del càrrec de rector de la Universitat Pompeu Fabra, en substitució de Josep Joan Moreso, en el decurs d'un acte celebrat el 3 de juny  i que va ser presidit per Andreu Mas-Colell, conseller d'Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

L'acte de presa de possessió, que va tenir lloc a l'auditori del campus de la Ciutadella (que es va omplir amb prop de 300 persones) va comptat amb la presència de Núria Basi, presidenta del Consell Social de la UPF; Antoni Castellà, secretari d'Universitats i Recerca; Gerard Ardanuy, regidor d'Educació i Universitats de l'Ajuntament de Barcelona, els rectors de la UAB, UOC, UPC i Universitat Abat Oliva, a més d'altres càrrecs acadèmics, familiars, amics i membres de la comunitat universitària.

La lectura del decret 168/2013 de 28 de maig de nomenament de Jaume Casals com a rector de la UPF a càrrec de Josep Fargas, secretari general de la Universitat, va obrir el programa. Tot seguit el nou rector va signar l'acta de presa de possessió, i juntament amb el conseller Mas-Colell, la diligència de presa de possessió, moment que van donar pas als diferents parlaments.

> Parlament de Jaume Casals (document pdf, en català, 96 Kb, 6 pàgs.)