Jaume Casals, nou vicepresident de l'IDEC i president del Consell d'Estudis

La reelecció del professor Josep Joan Moreso com a rector de la Universitat Pompeu Fabra ha produït alguns canvis en l\'equip de direcció de la Universitat. El professor Jaume Casals ha estat nomenat comissionat del rector i conseller acadèmic de l\'IDEC i, a la reunió del Patronat del dia 18 de juny, va resultar elegit vicepresident de l\'IDEC, càrrec que ja havia ocupat entre els anys 2001 i 2005, en substitució del professor Jaume Guillamet, i president del Consell d\'Estudis, en substitució de la professora Maria Morràs, que segueix com a vocal del consell.

Els vicerectors Miquel Oliver i Olga Valverde s\'incorporen com a nous membres del Patronat en substitució dels professors Jaume Guillamet i Tomàs de Montagut. La vicerectora de postgrau, la professora Olga Valverde, també s\'incorpora com a vocal del Consell Rector en substitució del professor Enric Argullol.

Des d\'aquestes pàgines volem felicitar els nous incorporats i desitjar-los els millors èxits en la seva tasca, i agrair a tots els que acaben la seva participació als òrgans de govern de l\'IDEC la seva col·laboració i la feina realitzada.