L’EFMD celebra la seva conferència internacional a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona

• Més de 130 representants d'escoles de negoci i empreses de 29 països diferents es reuneixen per debatre sobre la formació del sector executiu

La Universitat Pompeu Fabra, a través de la UPF Barcelona School of Management, és la seu de la conferència EFMD de Desenvolupament Executiu de 2015 que se celebra a Barcelona del 14 al 16 d'octubre. L'European Foundation for Management Development (EFMD) és una organització internacional líder d'escoles de negocis i empreses amb 830 membres de 82 països que dirigeix ??els sistemes d'acreditació EQUIS i EPAS i és una referència clau per al sector de desenvolupament executiu i escoles de negocis. El certamen reuneix 130 representants d'escoles de negoci i d'empreses de 29 països diferents a Barcelona amb l'objectiu de reflexionar i discutir sobre els reptes actuals i futurs dels negocis, l'economia en general i el sector del Desenvolupament Directiu.

Entre els participants es troben, a més de la UPF Barcelona School of Management, la London Business School; Queen 's School of Business; Victoria University of Wellington; Swiss Reinsurance; Vlerick Business School; Mannaz; Amcor; Saïd Business School, University of Oxford; Duke Corporate Education and HKUST Hong Kong University of Science and Technology, entre d'altres. 'És un punt de trobada entre les grans empreses i les escoles de negocis per debatre sobre temes com a models de lideratge, desenvolupament del talent, innovació, formació organitzacional o excel·lència operacional. En definitiva es tracta de reflexionar i intercanviar experiències al voltant de l'educació corporativa per conèixer les tendències i definir nous models docents que ens permetin formar i preparar els directius del demà', explica Daniel Serra de la Figuera, degà de la UPF Barcelona School of Management.

La formació multidisciplinària per aconseguir líders efectius i responsables és un dels punts clau del debat. 'No podem continuar formant els professionals amb els models de sempre. Ens enfrontem a la necessitat de reorientar i redissenyar els eixos de formació cap a models més multidisciplinaris entre alumnes de diferents àrees de coneixement, itineraris de formació més flexibles i formats educatius modulars', afirma Daniel Serra.

Programa complet de l’esdeveniment