Inici dels programes de doble titulació amb la Universitat Diego Portales

Entre abril i maig s\'inicien les noves edicions dels programes conjunts de la Universitat Diego Portales (UDP) i l?IDEC-Universitat Pompeu Fabra. Des que es va impartir la primera edició conjunta del Diplomado Internacional en Comunicació Empresarial, el vincle acadèmic entre la universitat xilena i l?IDEC s?ha anat consolidant i estenent a diversos àmbits. Una mostra d?aquesta consolidació són els més de 125 alumnes xilens que enguany cursen l?oferta formativa conjunta.

En l?actualitat s?imparteixen com a programes de doble titulació el Magíster Internacional en Comunicación, el Magíster en Edición, especialidad de Libros y Revistas, i el programa MBA Executive.

El Magíster Internacional en Comunicación (MAGCOM) ha celebrat durant l?any 2007 la seva quarta promoció com a Magíster i setena com a Diplomado sota la codirecció de Claudio Avendaño, per part de la UDP, i de Josep Maria Casasús, per part de la UPF. El programa s?imparteix a les instal?lacions de la Universitat Diego Portales amb la participació d?un conjunt de reconeguts professors de l?IDEC.

El Magíster en Edición, especialidad de Libros y Revistas s?imparteix a la UDP sota la codirecció dels professors Alejandro Zambra, per part de la UDP, i Javier Aparicio (especialitat de Llibres) i Josep M. Casasús (especialitat de Revistes) per part de la UPF. El programa, que és biennal, ha iniciat el segon curs de la primera edició i inicia ara el primer curs de la segona edició.

El programa MBA Executive s?imparteix amb l?Escola de Postgrau de la Facultat d?Economia i Empresa de la UDP, sota la direcció del Sergio Olavarrieta i de Joaquín Tena per part de l?IDEC.