Inici del Postgrau en Comunicació Científica a l\'Argentina

El passat 19 de juny, a l\'auditori principal de la Fundación Instituto Leloir, es va dur a terme l\'acte d\'obertura del Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Mediambiental que es realitza a Buenos Aires fins al final de novembre d\'enguany.

La mesa va estar conformada per representants de les institucions col·laboradores: Osvaldo Podhajcer (vicedirector Fundación Instituto Leloir), Carlos De Elía (gerent de Noticias Artear SA), Vladimir de Semir (director del Postgrau en Comunicació Científica de la Universitat Pompeu Fabra) i Daniel Vitali (representant de la UPF a l\'Argentina). L\'acte va ser moderat per Martín Etchevers (director de Comunicacions Externes Grupo Clarín) i conduït per Guillermo Lobo (productor i conductor del canal Todo Noticias). Les exposicions van coincidir en la necessitat d\'apropar la informació científica a tota la societat. Claudio Zin, ministre de Salut de la província de Buenos Aires, va realitzar una intervenció per als 35 alumnes inscrits al programa.

El postgrau va ser oficialment inaugurat amb una classe magistral de Vladimir de Semir, director del postgrau i a la vegada de l\'Observatori de la Comunicació Científica de la UPF que va insistir especialment en la comunicació estratègica de la comunicació científica.

El Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Mediambiental està co-organitzat per la UPF, la Fundación Instituto Leloir i el canal Todo Noticias i patrocinat per Novartis Argentina, la Fundación Carolina Argentina, la Fundación Noble i compta amb el suport del Ministeri de Ciència, Tecnologia i Innovació Productiva de la República Argentina.