Increment de participació al Programa de Continuïtat de l'Associació d'Antics Alumnes

L'Associació d'Antics Alumnes (AAA) ha tancat l'any acadèmic 2008-2009 amb un increment de la participació en les seves activitats respecte l'any anterior. El Programa de Continuïtat, la Trobada Anual i la Trobada MBA van suposar la inscripció de més de 1.200 alumnes a l'Associació. A més, 750 han assistit a les diverses activitats organitzades per l'AAA.

Entre els conferenciants, cal destacar Oriol Amat, catedràtic d'Economia Financera i Comptabilitat, Mateu Hernández, gerent de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Barcelona, Joan Ollé Bertran, president del Col·legi d'Agents de la Propietat Immobiliària de Barcelona o Oriol Segarra, Managing Director de Synton Hispania.

Tots els socis de l'AAA tenen l'opció de veure els vídeos de les sessions del Programa de Continuïtat a www.idec.upf.edu/aaa.