Inauguració de la VI edició del Postgrau en Comunicació, Científica, Mèdica i Ambiental

El passat 18 d'abril, va tenir lloc la inauguració de la VI edició del Postgrau en Comunicació, Científica, Mèdica i Ambiental coorganitzat per l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra a l'Argentina, Todo Noticias (TN) i la Fundación Instituto Leloir (FIL) , amb el suport del laboratori Novartis, la col·laboració del Ministerio de Ciencia, Tecnología e Innovación Productiva (MINCyT) i de l'Escola de Comunicació ETER, que compta amb la participació d'alumnes de diferents regions del país, Colòmbia, Mèxic i Uruguai.

L'acte es va dur a terme a la seu de l'IDEC-UPF a Buenos Aires, Argentina, i va començar amb unes paraules de benvinguda a càrrec de Daniel Vitali, Delegat de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra al país. A la Mesa d'Obertura participar Vladimir de Semir-Director del Postgrau-, Victòria Mendizábal-Coordinadora Acadèmica-, Alejandro Schinder-President del Consell d'Administració de Leloir-i Guillem Llop-Periodista i Docent del Postgrau-, que han compartit amb els alumnes les seves experiències i expectatives per a aquesta sisena edició.

A continuació alumnes, professors, i autoritats van tancar l'acte i a continuació va començar la classe "La notícia Mèdica, Científica i Ambiental" del Professor Vladimir de Semir, per iniciar així aquest nou cicle lectiu del Postgrau.