Inauguració de la primera edició del Programa de postgrau de Periodisme Digital a l'Argentina

Em mig d’un clima festiu i amb l’aula a vessar, el Programa de postgrau de Periodisme Digital que organitza l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra juntament amb Tn.com.ar i Google va obrir les portes de l’any lectiu el passat 21 de març amb l’acte inaugural: “El periodisme digital: un futur que ja és present?”, a les instal·lacions del Museo Metroplitano de la Ciutat de Buenos Aires.

La taula d’obertura va estar integrada per Carlos de Elía, Joan Cánovas, co-directors del Postgrau; Alberto Arébalos, gerent de comunicació de Google per a Amèrica Llatina; i Daniel Vitali, representant de l’IDEC-UPF a l’Argentina, que van dedicar unes paraules de benvinguda als alumnes i convidats i van donar peu a la conferència del Professor Cánovas, molt aplaudida pels més de 90 assistents.

A continuació va tenir lloc la Taula Rodona amb Alberto Arébalos, Marcos Foglia i Santiago do Rego, que van fer unes intervencions positivament comentades. Al finalitzar, autoritats, convidats i alumnes van compartir un copa durant la qual tots van expressar el grau de satisfacció pel nivell de la trobada i per l’organització del postgrau.

L'acte, que va comptar amb la conducció de Guillermo Llobo, va ser transmès en directe per Tn.com.ar i va ser el punt de partida d'un projecte que va necessitar del treball, creativitat i intel·ligència de tots els integrants de l'equip de l’IDEC-UPF, Tn.com.ar i Google Argentina i que va tenir més de 400 interessats de tots els racons del país i d’Amèrica Llatina, dels quals únicament 41 van poder formar part d'aquesta primera edició.