Inauguració a l'Argentina de la cinquena edició del Postgrau en Comunicació Científica

El Programa de postgrau de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental organitzat per l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra en col·laboració amb la Fundación Instituto Leloir (FIL), TN, Fundación Carolina i el laboratori NOVARTIS, va inaugurar la seva cinquena edició el passat 15 de març i va rebre els 32 alumnes que hi participaran a l’Auditori de Leloir.

La taula d’inauguració va estar integrada per Vladimir de Semir, director del postgrau; Victoria Mendizábal, coordinadora acadèmica; Luis Ielpi, director de la FIL; Daniel Vitali, representant de l’IDEC-UPF a l’Argentina i Guillermo Lobo, en representació del Grupo Clarín, que van dedicar unes breus paraules d’agraïment i incentiu als alumnes.

Desprès de compartir un cafè de benvinguda, els participants van tenir la primera classe de l’any “Divulgar les Ciències: perspectiva històrica”, a càrrec de Vladimir de Semir, donat inici a aquest nou procés d’aprenentatge que és la Comunicació Científica.