III Jornada Anual del Consell Assessor de l'Argentina

El passat 27 de novembre es va celebrar a l'Hotel Palacio Duhau-Park Hyatt de Buenos Aires la tercera Jornada del Consell Assessor de l'Argentina de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra. Sota el títol "¿Qué hacer con el saber?", la sessió va ser inaugurada pel president del Consell Assessor, Jorge Pérez Alati, i presidida pel Dr. Guillermo Jaim Etcheverry, president de la Fundació Carolina de Argentina. Estructurada en dues taules rodones, la primera va aportar el punt de vista acadèmic amb la participació de professors de prestigioses universitats argentines; la segona, conduïda per representants d'empreses col·laboradores amb les activitats de l'IDEC-UPF a l'Argentina, va mostrar aplicacions concretes de sistemes de gestió del coneixement en l'àmbit empresarial.

Cal destacar, entre d'altres, les intervencions dels professors Ernesto Gore, de la Universitat de San Andrés; Gustavo Lugones, de la Universitat Nacional de Quilmas; Horacio Spector, de la Universitat Torcuato di Tella; i Joaquín Tena, de la UPF. Les exposicions de casos empresarials presentades per Vladimir de Semir, professor de la UPF, es van desenvolupar per representants de Gas Natural BAN (Guillermo Ceballos), d'Inis-Biotech (Patricia Waisman), de Novartis Argentina (Juan Miquel Thurburn), i de Josep Eladi Baños, vicerector de Docència i Ordenació Acadèmica de la UPF, qui va exposar el model del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona. La cloenda va anar a càrrec del vicerector de Docència de la UPF, el Dr. Jaume Casals, i del director general de l'IDEC-UPF, el Sr. Pau Verrié.