III Jornada Anual del Consell Assessor a Argentina

El passat 27 de novembre es va celebrar a Buenos Aires la III Jornada del Consell Assessor d\'Argentina de l\' IDEC-Universitat Pompeu Fabra. Sota el títol ¿Qué hacer con el saber? la sessió va ser inaugurada pel president del Consell Assessor, Jorge Pérez Alati, i presidida pel Dr. Guillermo Jaim Etcheverry, president de la Fundación Carolina Argentina.

Estructurada en dues taules rodones, la primera des del punt de vista acadèmic va comptar amb la participació de distingits professors d\'universitats argentines i de la UPF i la segona, formada per representants d\'empreses que col·laboren amb les activitats de l\'IDEC-UPF a l\'Argentina, va permetre mostrar aplicacions concretes de sistemes de gestió de coneixement en l\'àmbit empresarial.

En finalitzar les intervencions, es va obrir un intens debat entre els assistents, deixant patent l\'interès per saber com gestionar els recursos d\'informació de manera ràpida, estratègica i efectiva. Saber en definitiva què fer amb el saber?.

Destacar entre d\'altres les intervencions dels professors Ernesto Gore de la Universidad de San Andrés; Gustavo Lugones, de la Universidad Nacional de Quilmas; Horacio Spector, de la Universidad Torcuato Di Tella; i Joaquín Tena de l\' UPF i, sota la presentació del professor de la UPF, Vladimir de Semir, les exposicions de casos empresarials a càrrec de representants de Gas Natural BAN (Guillermo Ceballos), d\' Inis-Biotech (Patrícia Waisman), de Novartis Argentina (Juan Miquel Thurburn), i de Josep Eladi Baños, Vicerector de Docència i Ordenació Acadèmica de la UPF, qui va exposar el model del Parc de Recerca Biomèdica. La clausura va estar a càrrec del Vicerector de Docència de la UPF, Dr. Jaume Casals i del Director General de l\'IDEC-UPF, Sr. Pau Verrié.