IDEC-UPF/Delegació Argentina. Taula rodona: Periodisme Digital, Desafiaments i Oportunitats

L'IDEC-Universitat Pompeu Fabra i TN.COM.AR s'han unit en un projecte d'especialització, innovador i d'alt impacte educatiu. Per a aquest motiu, van organitzar una taula rodona que sota el títol ?Periodisme Digital, Desafiaments i Oportunitats?, es va celebrar el dilluns 29 de novembre al Saló Central del Museo Metropolitano.

La trobada va tenir per objectiu analitzar i debatre les eines necessàries per a dur a terme una comunicació efectiva, aprofitant les noves tecnologies amb l'objectiu d'aplicar-les en tots els seus enfocaments professionals.

Ponents que hi van assistir:

Joan Francesc Cánovas (Director del Màster en Direcció de Comunicació de l'IDEC-UPF),

Carlos de Elía (Gerent de Noticias Artear - introducció),

Santiago Do Rego (Periodista de Todo Noticias, conductor de TN Tecno),

Daniel Vitali (Representant Legal de l'IDEC-UPF a l'Argentina),

Leandro Zanoni (Periodista especialitzat en Nous Mitjans, Autor de "eblog.com.ar").

Al finalitzar la taula rodona es va procedir a la signatura de la carta d'intenció per al desenvolupament del ?Primer Postgrau en Periodisme Digital de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra i Todo Noticias?.