Acord amb el Col·legi d’Aparelladors i Arquitectes Tècnics de Barcelona per impartir un postgrau de gestió empresarial

El Col·legi d'Aparelladors de Barcelona (CAATEEB) i l'UPF Barcelona School of Management, han signat un acord de col·laboració per organitzar el Postgrau de Gestió Empresarial. Amb aquest programa, el CAATEEB i la UPF Barcelona School of Management volen oferir una formació exclusiva pel col·lectiu de professionals del sector de l'edificació que vulguin especialitzar-se en la gestió empresarial i la creació de despatxos professionals.

Aquest curs dóna resposta a l'actual situació del mercat que ha generat un increment de despatxos professionals en què, a més, s'exigeixen amplis coneixements en gestió i direcció d'empreses. La UPF Barcelona School of Management i el CAATEEB han dissenyat un postgrau adaptat a aquest escenari, dirigit, en exclusiva, a arquitectes tècnics, enginyers d'edificació i professionals del sector. Entre els objectius del programa està aprendre i dominar tècniques de la gestió econòmica i comercial d'una organització, el desenvolupament de capacitats i habilitats directives de lideratge i altres eines específiques per posar en pràctica estratègies empresarials en l'àmbit de les PIMES i els despatxos professionals del sector de l'edificació.

El postgrau de Gestió Empresarial per a professionals de l'edificació vol divulgar els coneixements empresarials a tots els professionals que vegin necessari combinar les seves habilitats a l'entorn de l'edificació amb les eines de gestió d'una PIME.

Els directors acadèmics del programa són Jordi de Falguera (professor col·laborador d’Economia Financera i Comptabilitat a la Universitat Pompeu Fabra) i Susana Domingo (professora associada d’Estratègia i Emprenedoria de la Universitat Pompeu Fabra i responsable de l’àmbit d’emprenedoria UPF Business Shuttle de la unitat d’Innovació de la Universitat Pompeu Fabra) i comptarà també amb classes de reconeguts professors com són Oriol Amat, Xavier Puig, Oscar Elvira o Antoni Valls, entre d’altres.

El postgrau s'impartirà a partir del proper mes d'octubre, dimarts i dijous de 18.00h a 22.00h, a les a les aules del Col·legi d'Aparelladors i Arquitectes Tècnics de Barcelona.