I Global Forum for Responsible Management Education

1 Septiembre - 2010
Els dies 22 i 23 de juny es va celebrar, a Nova York, aquest segon Global Forum de la xarxa PRME. El desembre del 2008 es va constituir aquesta xarxa d'escoles de negoci i institucions de formació superior de tot el món, entre les quals l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, per impulsar la incorporació als plans d'estudi i programes, un conjunt de principis que defineixen una formació responsable en l'àmbit de gestió, amb el compromís de presentar cada 18 mesos el balanç de l'activitat duta a terme. El II Global Forum ha estat l'ocasió per fer-ho i ha conclòs amb l'aprovació d'una declaració conjunta de les més de 300 institucions de 62 països que avui formem part de PRME que han incorporat els principis en 12.000 programes de formació. L'IDEC hi ha estat representat pel seu director general , Pau Verrié. La declaració recorda que les empreses han d'impulsar els valors socials i ambientals tant com el compromís de retorn als seus socis i que les institucions de formació han de formar líders que promoguin un desenvolupament econòmic i social equilibrat.