Gran acollida del postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental a l'Argentina

El passat 19 de juny, a l\'auditori principal de la Fundación Instituto Leloir, es va dur a terme l\'acte d\'obertura del Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Mediambiental que es realitza a Buenos Aires fins a finals de novembre d\'aquest any.

El postgrau es va inaugurar oficialment amb una classe magistral de Vladimir de Semir, director del postgrau i de l\'Observatori de la Comunicació Científica de la UPF, qui va posar especial atenció en la comunicació estratègica de la comunicació científica.

El Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Mediambiental està coorganitzat per la UPF, la Fundación Institut Leloir i el canal Todo Noticias, i patrocinat per Novartis Argentina, Fundación Carolina Argentina i Fundación Noble, a més de comptar amb el suport del Ministeri de Ciència, Tecnologia i Innovació Productiva de la República Argentina.

El programa ha tingut un gran suport de difusió per part de les institucions coorganitzadores i patrocinadores, i en la seva primera edició ha comptat amb 35 participants.

L\'èxit d\'aquesta primera convocatòria ens ha animat a organitzar una nova edició del programa, aquesta vegada en format semipresencial, del 26 de març al 18 de juliol de 2009.