Així van viure els graduats l'acte de graduació 2016

La UPF Barcelona School of Management va celebrar el 4 i 5 de juliol l'acte acadèmic de graduació de la promoció 2016 al Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra. L'acte de graduació va reunir més de 3.000 persones entre graduats, familiars i professors i va tenir com a convidat especial a Alejandro Ruelas-Gossi, un dels màxims experts mundials en management i estratègia, que va apadrinar la promoció de graduats d'aquest any. 'La millor manera de predir el futur és inventar-lo', va recomanar Ruelas-Gossi als graduats.

La graduació també es va poder seguir en directe a través de streaminig i per les xarxes socials amb l'etiqueta # graduacio2016

L'acte va estar presidit pel rector de la UPF, Jaume Casals, que va estar acompanyat a la taula presidencial per la vicerectora de la UPF, la doctora Mireia Trenchs, la presidenta del Consell Social de la UPF, Núria Basi, i la directora general de la UPF Barcelona School of Management, Carme Martinell.

Ruelas-Gossi va parlar als graduats de competitivitat. 'Convertir una empresa o un projecte en competitiu no és apostar pel low cost o buscar la manera de ser més low cost. Steve Jobs ho tenia clar i mai va creure en la reducció de preus com a valor competitiu i va portar Apple al capdamunt. Avui, la competitivitat va d'emocionar, de provocar sensacions, experiències inoblidables que ens uneixin per sempre a aquesta marca, ha afirmat Ruelas-Gossi. L'autor d'El paradigma de la T gran', article seleccionat com el de major impacte a Llatinoamèrica i que ha contribuït a desenvolupar estratègies innovadores per a organitzacions d'economies emergents, també va ressaltar la figura professional del manager. 'La posició del gerent o Manager és la posició del present. Tots hem de gestionar la nostra empresa, el nostre departament, el nostre treball, som directors d'orquestra que hem d'involucrar tot el món al nostre voltant, mobilitzar de manera efectiva els recursos dels altres, oferir valor i emocionar als clients. Aquests són els conceptes que desencadenen l'èxit. No es tracta de matar l'enemic, això ja és passat, es tracta de convidar-lo a que jugui el teu joc'.

El rector de la UPF, doctor Jaume Casals, va felicitar tots els graduats de la UPF Barcelona School of Management, desitjant-los grans èxits en el seu futur professional. 'El teu pas per la UPF és important i la UPF és i serà el que tu siguis. La nostra porta està sempre oberta'. Pollyanna Nethersole, directora del servei de Carreres i Alumni de la UPF Barcelona School of Management, va convidar els graduats a formar part d'Alumni i configurar junts una xarxa que els permeti compartir experiències i mantenir viu el vincle amb l'escola, amb els estudiants i amb els antics alumnes.

L'acte, presentat per l'ex-alumna del Màster en Documental de Creació, Laia Carol, i l'alumne de Màster en Periodisme esportiu, Bernat Coll, va servir perquè els graduats rebessin el seu diploma commemoratiu i va comptar amb moments emotius com el vídeo El coneixement com a actitud o els vídeos amb testimonials d'alumnes, directors i personal intern. La celebració va acabar en els pòrtics del pati de l'edifici Jaume I de la Universitat, on els assistents van gaudir d'un còctel de comiat.

TOTES LES IMATGES DE L'ACTE DE GRADUACIÓ:

(Dilluns 4 DE JULIOL)

(Dimarts 5 de JULIOL)