Graduació de la promoció 2011-2012 a L'Auditori

La Barcelona School of Management i l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra van celebrar el passat 26 de novembre l'acte acadèmic de graduació de la promoció 2011-2012 a L'Auditori de Barcelona. L'acte va estar presidit pel rector de la Universitat Pompeu Fabra i president de la Fundació Institut d’Educació Contínua, Josep Joan Moreso, que va estar acompanyat a la taula presidencial per la presidenta del Consell Social de la UPF, Núria Basi; el vicepresident i comissionat del rector per la Fundació Institut d’Educació Contínua; Jaume Casals;  la directora General de la Fundació Institut d’Educació Contínua, Carme Martinell; el vicerector d’Economia, Recursos d’Informació i Relacions Institucionals de la UPF, Daniel Serra; la vicerectora de Postgrau i Doctorat de la UPF, Olga Valverde; la degana de la Barcelona School of Management, Ana Valenzuela; i el President de l'Associació Antics Alumnes, Aleix Canals.

L'acte va comptar amb la presència de prop de gairebé 700 participants que han superat algun dels màsters i programes de postgrau al llarg del curs 2011-2012 a la Barcelona School of Management o a l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra. Els qui van assistir a l'acte, molts d'ells acompanyats de familiars i amics, van poder escoltar la conferència “Compromís inacabat”, a càrrec de Mònica Terribas, professora titular de la UPF, periodista i editora del diari Ara.

L’acte de graduació va estar presentat per Laura Marshall i Hèctor Aguilar, alumnes del Postgrau en Locució en Ràdio i Televisió que van seguir el guió elaborat per quatre alumnes del Postgrau en Guió Televisiu per a Programes d’Entreteniment i Humor, impartit conjuntament amb El Terrat, David Arnau, José Cabezas, Inma Garrido i Sergi Moral.

Fotos de l’acte de graduació 2011-2012
Vídeo de l’acte de graduació 2011-2012
Vídeo de la ponència de Mònica Terribas “Compromís inacabat”.
Vídeo dels Alumnes de la Promoció 2011-12