Graduació MBA UDP amb doble grau internacional

Vuitanta-tres participants de l'MBA UDP es van graduar a la Cerimònia de Titulació 2009, en què, juntament amb el títol Magíster (MBA) en Direcció d'Empreses atorgat per la Universitat Diego Portales (UPD), van rebre el títol Master in Business Administration de la Universitat Pompeu Fabra, gràcies al conveni de Doble Grau de què disposa el programa.

La cerimònia va ser presidida per la directora de l'Escola de Postgrau de la Facultat d'Economia i Empresa, Claudia Halabí, el director del Programa MBA de la Universitat Pompeu Fabra, Joaquín Tena i, amb ells, el director de Postgrau i Recerca de la UDP, Rafael Mery, i la directora de l'Escola Enginyeria Comercial, Cristina Hube i Patricia Acevedo, millor professora MBA 2008 , segons l'avaluació dels alumnes.

Els graduats d'aquest any són la primera generació d'un nou pla d'estudis, modern, rigorós, complet, fet en conjunt amb la Universitat Pompeu Fabra, una de les millors d'Europa. ?Amb aquesta generació, l'MBA ha aconseguit, per primera vegada, aparèixer al rànquing d'Amèrica i Economia, posició que ha millorat cinc llocs aquest any. A més, properament iniciarem el procés d'acreditació del programa a l'AMBA, Association of MBAs, que com a exalumnes us beneficiarà igualment?, va destacar la Dra. Claudia Halabí.

Molts dels graduats van desenvolupar l'emprenedoria durant la seva activitat de titulació i tres treballs van rebre una acollida i distinció especial entre els inversors, fet que omple d'orgull aquesta escola.

?En finalitzar aquest MBA, passeu a tenir un especial rol en l'economia. Avui sou líders responsables i analítics que comprenen el món i els seus riscos i sou capaços de generar canvis que condueixin a una major eficiència en les organitzacions. Perquè Xile creixi sostingudament, necessitem gent com vosaltres? va afirmar la Dra. Claudia Halabí.

Va afegir que ?el període que tancarem avui deixarà empremta, tant en la nostra escola com en vosaltres, producte d'aquest valuós aprenentatge. L'MBA us ha transformat la manera de pensar, no només per allò après, sinó que principalment per tot allò viscut i, en particular, per haver-ho viscut comunitàriament?.

També va fer menció especial sobre el viatge a Espanya que, per primera vegada, el va organitzar la Universitat Pompeu Fabra. ?Vosaltres heu sigut la primera delegació d'alumnes amb el conveni de la UPF que heu viscul l'experiència de l'Activitat Integradora a Barcelona, una espectacular experiència que ha contribuit en la visió internacional dels negocis. La UDP us ha lliurat les eines per al management d'avui, però sou vosaltres que les utilitzareu. Cadascú prendrà aquesta caixa per trobar el seu lloc?, va concloure.