Graduació de l'MBA full time

El passat 23 de febrer es va celebrar la graduació de la quarta promoció de l?MBA full time en una cerimònia presidida per la Dra. Carmen Pérez, vicerectora de Promoció Lingüística de la Universitat Pompeu Fabra, qui va recórrer a la seva experiència internacional per donar la benvinguda als participants i als seus parents. Pau Verrié, director general de l?IDEC, va prometre als nous MBA que la Universitat, i sobretot l?IDEC, sempre els mantindria les portes obertes. De part del Departament d?Economia i Empresa, Michael Reiter, professor associat d?Economia, va descriure alguns dels moments més memorables de la seva pròpia experiència amb el grup durant les classes que han compartit. El Dr. Salvador Estapé, director acadèmic de l?MBA full time, va dirigir algunes paraules emotives i sinceres a cada membre de la promoció.
La conferència de cloenda la va pronunciar el Dr. Oriol Amat, professor d?Economia Financera i Comptabilitat. El Dr. Amat es va graduar del seu MBA al 1982 i va explicar com ell i alguns dels seus companys de promoció s?havien reunit per acordar els principals problemes que calia resoldre per aconseguir un increment satisfactori en el món dels negocis.
El primer problema és la consideració d?objectius de llarg i curt termini i la importància de tenir un somni, un projecte i una missió en l?àmbit professional i personal. L?equilibri entre el vici al treball i la salut, l?estrès i la bona salut, s?ha de calcular com una fórmula per gaudir d?una vida llarga i plena d?èxits. Un altre dels problemes és l?equilibri entre la família i la feina. Amb referència a les eleccions arrelades més fixament en la vida professional, el Dr. Amat va aconsellar que el públic fes servir una manera de pensar intel·ligent i empresarial per aconseguir resultats guanyadors. Finalment, a més d?habilitats dures, unes habilitats toves excel·lents són imprescindibles, com ho són, també, els bons líders i els mentors. El Dr. Amat va reafirmar la necessitat de no estancar-se mai, sinó de continuar amb l?aprenentatge.
L?MBA full time té com a objectiu dotar els joves directius de les habilitats necessàries per resoldre aquests problemes amb èxit. Tot els membres de la direcció van felicitar els nous graduats pel seu èxit i van expressar el seu desig que les seves vides professionals futures fossin brillants i, a la vegada, distretes.