Graduació de la quinzena promoció de l'IDEC-UPF. Vídeo i fotografies

L\'IDEC-UPF va celebrar ahir, 3 de novembre, l\'acte acadèmic de graduació de la promoció 2008, la quinzena des de la seva creació l\'any 1993. L\'acte va tenir lloc a l\'Auditori i va estar presidit pel rector de la UPF, Josep Joan Moreso, qui va estar acompanyat a la taula presidencial per Núria Basi, presidenta del Consell Social de la UPF; Jaume Guillamet, vicerector d\'Infraestructures i Fundacions; María Morrás, vicerectora de Postgrau, Doctorat i Relacions Internacionals; i Pau Verrié, director general de l\'IDEC-UPF.

Els assistents a l\'acte i els seus familiars i acompanyants van poder escoltar la conferència \\\\\\\"Business of Search\\\\\\\", a càrrec de Ricardo Baeza-Yates, vicepresident de Recerca per a Europa i Llatinoamèrica de Yahoo! i professor del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de la UPF. En la seva intervenció Baeza-Yates va parlar sobre la publicitat associada als cercadors a Internet, un exemple del que ell anomena \\\\\\\"l\'ecosistema tancat de la web\\\\\\\", que reuneix tecnologia, economia i sociologia.

Més de 1.400 persones han superat algun dels màster i programes de postgrau que l\'IDEC ha impartit durant el curs 2007-2008 i aproximadament un terç d\'aquesta xifra, 480 persones, van recollir el seu diploma acreditatiu durant l\'acte de graduació. Els parlaments del president de l\'Associació d\'Antics Alumnes de l\'IDEC-UPF, Carlos Briceño, i del rector Josep Joan Moreso van cloure l\'acte.

Els programes de l\'IDEC s\'estructuren en tres grans àmbits: empresa, ciències socials i humanitats, ciències de la salut i de la vida, i comunicació i tecnologies de la informació. L\'oferta formativa abasta temàtiques diferents que inclouen MBA, gestió pública, gestió de l\'economia de la salut, gestió cultural, comunicació, urbanisme o traducció.

15 anys de l\'IDEC-UPF

L\'Institut d\'Educació Contínua (IDEC) va néixer el 1993, fruit del compromís de la Universitat Pompeu Fabra i d\'un grup d\'empreses i institucions econòmiques amb la formació contínua, amb l\'objectiu de ser un instrument de relació amb el món empresarial, els professionals i la societat. Al llarg d\'aquests primers 15 anys, l\'IDEC ha graduat 23.600 participants de programes de màster i de postgraus, incloent programació oberta, la formació corporativa i els programes internacionals de doble grau. A més, l\'IDEC ha anat augmentant de forma significativa la seva presència internacional i ja compta amb una delegació permanent a Argentina i amb diversos programes de doble titulació a set països.

Enllaç fotos Picasa