Graduació de la quinzena promoció de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra

L\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra va celebrar, el 3 de novembre, l\'acte acadèmic de graduació de la promoció 2008, la quinzena des de la seva creació l\'any 1993. L\'acte va tenir lloc a l\'Auditori i va estar presidit pel rector de la UPF, Josep Joan Moreso, qui va estar acompanyat per Núria Basi, presidenta del Consell Social de la UPF; Jaume Guillamet, vicepresident de l\'IDEC i vicerector de la UPF; María Morrás, presidenta del Consell d\'estudis de l\'IDEC i vicerectora de la UPF, i Pau Verrié, director general de l\'IDEC.

Els assistents a l\'acte i els seus familiars i acompanyants van poder escoltar la conferència \"Business of Search\", a càrrec de Ricardo Baeza-Yates, vicepresident de Recerca per a Europa i Llatinoamèrica de Yahoo!, i professor del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de la UPF. Durant l\'acte es va projectar el vídeo institucional de l\'IDEC, que es pot visualitzar a la pàgina de l\'IDEC i a la de You Tube http://www.youtube.com/user/idecupf.

Més de 1.400 persones han superat algun dels màsters i programes de postgrau que l\'IDEC ha impartit durant el curs 2007-2008. Els parlaments del president de l\'Associació d\'Antics Alumnes de l\'IDEC-UPF, Carlos Briceño, i del rector, Josep Joan Moreso, van cloure l\'acte.