Graduació de la promoció 2009-2010 a l'Auditori

L'IDEC-Universitat Pompeu Fabra va celebrar ahir 22 de novembre l'acte acadèmic de graduació de la promoció 2009-2010 a l'Auditori. L'acte va estar presidit pel vicepresident de l'IDEC i comissionat per l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, Jaume Casals, que va estar acompanyat a la taula presidencial per Louise McNally vicerectora de Postgrau i Doctorat; Josep Eladi Baños, vicerector de Docència i Ordenació Acadèmica; Miquel Oliver, Vicerector de Qualitat i Estratègia Institucional, Manel Baucells, degà de la Barcelona School of Management, Aleix Canals, Secretari de l'Associació Antics Alumnes IDEC-Universitat Pompeu Fabra i Carme Martinell, directora gerent de l'IDEC.

A l'acte d'ahir al vespre va comptar amb la presència de prop de 450 participants que han han superat algun dels màsters i programes de postgrau al llarg del curs 2009-2010. Els qui van assistir a l'acte, molts d'ells acompanyats de familiars i amics, van poder escoltar la conferència ?L'empresa: eix vertebrador necessari d'una societat en canvi", a càrrec del Sr. Joan Oliveras Bagués, conseller delegat de Bagués Masriera Joiers.

El parlament del vicepresident de l'IDEC, Jaume Casals va cloure l'acte de graduació celebrat a Barcelona.

Link fotos Flickr