Graduació de la promoció 2008-09 a l'Auditori

L'IDEC-Universitat Pompeu Fabra va celebrar el passat 16 de novembre l'acte acadèmic de graduació de la promoció 2008-09 a l'Auditori. L'acte va estar presidit pel rector de la UPF, Josep Joan Moreso, que va estar acompanyat a la taula presidencial per Núria Basi, presidenta del Consell Social de la UPF ; Jaume Casals, vicepresident de l'IDEC i comissionat per l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra; Olga Valverde, vicerectora de Postgrau i Doctorat, i Pau Verrié, director general de l'IDEC.

Al llarg del curs 2008-09, més de 1.300 participants han superat algun dels màsters i programes de postgrau que l'IDEC imparteix. Els qui van assistir a l'acte, molts d'ells acompanyats de familiars i amics, van poder escoltar la conferència ?Les oportunitats socials i ambientals dels futurs caps i líders?, a càrrec del doctor Manuel Escudero, actual director executiu del Centre de Recerca del Global Compact de les Nacions Unides.

El parlament del president de l'Associació d'Antics Alumnes de l'IDEC, Albert Figueiras, va cloure l'acte de graduació celebrat a Barcelona. Enguany, i per primera vegada, l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, ha organitzat durant el mes de novembre diversos actes de graduació a Colòmbia, Xile i l'Argentina, països d'origen de molts participants.

Fotos Picasa:

Video: