Google anuncia el candidat guanyador de la beca convocada en el Postgrau en Periodisme Digital

20 Marzo - 2012

L'alumne Juan Manuel Lucero ha estat el guanyador de la beca convocada per Google per cursar el Programa de postgrau de Periodisme Digital. L'objectiu d'aquesta convocatòria és premiar la innovació periodística en l'era digital, i per això ofereix una beca que cobreix el 75% de l'import total del programa.

Juan Manuel Lucero és director de l'agència Digital Innova, especialitzada en Màrqueting Digital. Treballa també com a columnista de les seccions d'Internet, tecnologia i societat a Teleocho Noticias (Telefe) i a Radio Mitre (Córdoba).

El comitè seleccionador de beques va explicar que s'havien rebut 45 candidatures i que van seleccionar Lucero perquè “ ens va semblar que complia els requisits d'innovació, emprenedoria (va tenir i té diversos projectes relacionats amb tecnologia) i techieness que buscàvem”.

El Postgrau en Periodisme Digital s'imparteix a la seu de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra a Buenos Aires. Desenvolupat conjuntament amb Google i TN.COM.AR, el programa forma professionals que han d'utilitzar les eines del periodisme digital i liderar les organitzacions periodístiques organitzades al voltant de la comunicació digital.