Classe magistral de Gay de Liébana sobre futbol i economia a Periodisme Esportiu

L'economista José María Gay de Liébana va impartir una classe magistral sobre futbol i economia als alumnes del Màster en Periodisme Esportiu de l’UPF-IDEC. Gay de Liébana va explicar les finances de les cinc grans lligues europees. Encapçalant el rànquing i per facturació, figura la Premier League anglesa, per davant de la Sèrie A italiana, la Lliga BBVA, la Ligue 1 francesa i la Bundesliga alemanya. 'El futbol europeu creix any rere any en facturació encara que aquestes cinc lligues facturen més del 50 per cent del total del negoci del futbol europeu '. Gay de Liébana  va recordar que el futbol té tres grans fonts d'ingressos: el taquillatge, el marxandatge i les televisions.

El Màster en Periodisme Esportiu de l’UPF-IDEC és un programa 100% professionalitzador que aprofundeix en les últimes tendències del periodisme esportiu tant per premsa, ràdio, televisió, gabinets de comunicació i nous formats 2.0 i forma els participants en totes les vessants de l’esport (econòmica, legal, mèdica, etc).