El talent multidisciplinar, el gran protagonista de la gala de gradució 2017

La UPF Barcelona School of Management va celebrar el 10 i 11 de juliol l’acte acadèmic de graduació de la promoció 2017 al Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra. Aquest any, l’acte va convertir-se en una gran gala on els estudiants, els professors i directors acadèmics dels diferents programes van tenir el principal protagonisme. La gala va reunir més de 3.000 persones entre graduats, familiars i professors i va ser conduïda per l’actriu i presentadora Ivana Miño (Ventdelplà, Gran Nord, Catalunya Experience) en una producció realitzada amb la col·laboració d’El Terrat d’Andreu Buenafuente i amb l’objectiu de celebrar una gran festa de gala on exhibir tot el talent multidisciplinar de la UPF Barcelona School of Management.

D'aquesta manera, els diferents programes i àrees de coneixement de la UPF Barcelona School of Management van presentar-se a tot el públic a través dels testimonis d'alumnes i professors, alguns en directe i altres mitjançant vídeos testimonials, d'animació, altres més creatius i fins i tot presentacions i lectures literàries. Des de Finances, Administració i Direcció d'Empresa, Fiscalitat, Gestió i Ciències de la Salut a Comunicació, Periodisme, Marketing, Dret, Polítiques Públiques, Mediació, Recursos Humans o Documental de Creació, Edició, Indústria de la Música, Creació Literària, Animació o Videojocs. Es així com tots els assistents van poder descobrir el divers i multidisciplinar ecosistema de professionals que cada any passa per l'edifici Balmes de forma presencial o online. De fet, la gala va comptar també amb connexions amb estudiants internacionals a Egipte, Belgica, China, Barcelona y El Salvador.

Pero el moment més sorprenent de la gala va tenir lloc quan el públic va descobrir que JULIO, el protagonista del video d'animació que explicava la història d'un simpàtic alumne de la UPF Barcelona School of Management, va saltar de la pantalla i va aparèixer a l'escenari, tot evidenciant que la història de Julio Obelleiro era real. Finalment el degà de la UPF Barcelona School of Management, Daniel Serra, va felicitar els graduats per l'esforç realitzat i per haver confiat amb l'escola de masters i postgraus de la UPF.

La graduació també es va poder seguir en directe a través de streaming i per les xarxes socials amb l'etiqueta #galardonados

L'acte va servir perquè els graduats rebessin el seu diploma commemoratiu i va acabar en els pòrtics del pati de l'edifici Jaume I de la Universitat, on els assistents van gaudir d'un còctel de comiat mentre es feien fotos en els fotocools i photomatons instal·lats per a l’ocasió.