Formació en Consultoria dirigida als alumnes del Masters of Science

El Servei de Carreres Professionals de la UPF Barcelona School of Management organitza sessions de formació en l'àmbit de la consultoria dirigides als alumnes dels Masters of Science. Durant aquest curs, s’han impartit les següents sessions:

• What is Management Consulting?
  • The Management Consulting Industry: past, present and future
  • The life of a Consultant and how to best prepare for the interview process

Està previst que s’organitzen noves sessions de casos pràctics en l’àmbit de la consultoria durant el mes de febrer. Aquestes activitats estan impartides per Michel Greiche, Management Consultant i Professor de la Universitat de Concordia i de la John Molson School of Business.

Amb l’objectiu d’impulsar la carrera professional dels alumnes, el Servei de Carreres Professionals complementa aquesta formació amb tallers sobre “Marca Personal” impartits per la coach i formadora Katie Annice Carr.