Formació en Direcció Bancària

L\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra ofereix als Diplomats en Direcció Bancària per l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, l\'oportunitat de realitzar els mòduls actualitzats del Programa de postgrau de Direcció Bancària online, el qual s\'iniciarà el proper 24 de febrer, amb la possibilitat de:

• Realitzar mòduls de forma aïllada, obtenint un Certificat d\'aprofitament del mòdul expedit per l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra.
  • Realitzar tots els mòduls amb excepció de la tesina final, obtenint un certificat d\'actualització del Diploma expedit per l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra.

Per facilitar-te l\'elecció, informa\'t aquí de la situació actual de cada mòdul i dels canvis efectuats.

A més, l\'IDEC ofereix als diplomats del Programa de postgrau de Direcció Bancària un 20% de descompte sobre l\'import de cada mòdul i un 10% addicional si es cursen tots els mòduls.

Per resoldre qualsevol consulta, no dubtis en contactar amb el Servei d\'Informació i Admissions a info@idec.upf.edu o trucant al 93 542 18 50.