Formació continuada en lideratge i gestió de la ciència i la innovació

El 30 de setembre s'iniciarà de nou el cicle de conferències ?Formació continuada en Lideratge i Gestió de la Ciència i la Innovació?, organitzat pel club del Màster en Lideratge i Gestió de la Ciència i la Innovació, en el marc de l'Associació d'Antics Alumnes de l'IDEC. Les conferències es celebraran a la seu de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra (Balmes 132-134, 08008 Barcelona).

Properes activitats:

• 30 de setembre, 19.00 hores. "Gestión de Proyectos", a càrrec d'Aurelio Ruiz, promotor del Campus de la Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra i Francisco Aguado, Head of R&D / Medical Project Management Boehringer Ingelheim España, S.A.

Es prega confirmació de l'assistència aquí
  • 28 d'octubre, 19.00 hores. "Liderando en tiempos turbulentos", a càrrec de Pablo Tovar, HR Senior Maganer a Beagle Consulting i Senior Associate a Augere & Asociados.