Formació continua en Lideratge i Gestió de la Ciència i la Innovació

Recentment s'ha constituït el Club del Màster en Lideratge i Gestió de la Ciència i la Innovació, dintre del marc de l'Associació d'Antics Alumnes de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra (AAA).

Inicialment, naix com una iniciativa dels alumnes que han finalitzat la primera edició del Màster i amb la voluntat d'anar incorporant alumnes de futures promocions.

Promoure la formació continuada en el sector del lideratge i gestió de la innovació, i generar coneixement i opinió en aquest àmbit, així com promoure la seva difusió social , són alguns dels objectius del club.

Per això, l'AAA oferirà una sessió mensual formativa l'últim dijous de cada mes. Properes sessions:

28 de gener: Open innovation: el rol dels intermediaris virtuals.

25 de febrer: Comunicació 2.0 dels estudis de recerca, xarxes socials, educació i ciència.

25 de març: Gestió de dades de recerca: bioinformàtica

29 de abril: Recerca traslacional, indicadors i valorització

27 de maig: Gestió de projectes.