Un projecte del Màster en Creació de Videojocs, premiat a la fira Gamelab 2012

El 28 de juny passat, l’Acadèmia de les Arts i les Ciències Interactives va lliurar els V Premis Nacionals a la Indústria del Videojoc. La cerimònia, organitzada en el marc del Gamelab 2012, va tenir lloc a la Sala Artèria Paral·lel de Barcelona.

El videojoc Forgotten Kodama, creat per cinc participants del Màster en Creació de Videojocs, va guanyar el premi en la categoria de millor projecte universitari. Els creadors i socis de Hugging Cactus Estudio van rebre una estàtua amb la forma de la puça Bugaboo (en honor del joc de l’empresa Investrónica creat el 1983 per a Spectrum).

El mes de maig passat, Forgotten Kodama va rebre el premi del jurat internacional a la primera edició del concurs Three Headed Monkey Awards, organitzat per la Universitat Politècnica de Catalunya.

Veure el tràiler aquí.