Fires i sessions informatives a Amèrica Llatina i World MBA Tour a Turquia

A Buenos Aires l\'IDEC-UPF ha participat a la 9a edició de les Fires ExpoUniversidad (del 13 al 17 de setembre) i Europosgrado (18 i 19 d\'octubre), on va tenir lloc una sessió de presentació de programes, en la qual va participar Pau Verrié, director general de l\'IDEC.

El director general va intervenir en la sessió informativa de l\'IDEC a Bogotà (23 d\'octubre), seguida per una concorreguda trobada de l\'Associació d\'Antics Alumnes de Colòmbia.

Gràcies a la col·laboració de l\'Associació M-EX-UPF, l\'Orfeó Català de Mèxic va acollir el 25 d\'octubre una sessió de presentació dels programes de l\'IDEC i posterior trobada dels antics alumnes amb el director general de l\'IDEC.

L\'IDEC també ha estat present a Turquia, on va presentar el programa MBA full time a la fira World MBA Tour d\'Istanbul (3 de novembre). Les dues persones de la Unitat MBA van comptar amb el suport de tres ex-alumnes locals, la qual cosa pal.lesa el potencial d\'aquesta xarxa. L\'assistència va ser molt nombrosa i els contactes realitzats superen les expectatives.