Es publica Fiebre, la novel·la de Matías Candeira, fruit de la II Beca Han Nefkens del Màster en Creació Literària

Fiebre és el llibre de Matías Candeira publicat per l'editorial Candaya fruit de la II Beca Han Nefkens del Màster en Creació Literària de la UPF Barcelona School of Management. Aquesta beca és una iniciativa conjunta de la Fundació Han Hefkens i la Universitat Pompeu Fabra creada el 2012 per fomentar la publicació d'obres literàries.
L’any 2013, un jurat format per Juan Manuel Martos, Remedios Zafra i Daniel Gascón va concedir per unanimitat a Matías Candeira la II Beca Han Nefkens, el que li va permetre cursar el Màster en Creació Literària de la Universitat Pompeu Fabra i dedicar-se durant un any a escriure Fiebre, una novel·la, amb incursions en el gènere negre i fantàstic, sobre l'alteritat i les malediccions familiars, que és també una meditació sobre la pèrdua, la dificultat d'assimilar el dolor i la mort o el poder redemptor de la memòria i la literatura.

Matías Candeira (Madrid, 1984) és escriptor i guionista. Actualment treballa com a professor a l'Escola d'Escriptors de Madrid, on imparteix cursos de creació literària. És autor dels llibres La soledad de los ventrílocuos (Tropo Editores, 2009), Antes de las jirafas (Páginas de Espuma, 2010), Todo irá bien (Salto de Página, 2013) i La segunda vida (Aristas Martínez, 2014), en col·laboració amb l'il·lustrador Javier Jubera. Part del seu treball creatiu també ha transitat la publicitat, el curtmetratge o els videojocs.

Matias Candeira ens presenta ara la seva última novel·la. Per la seva banda, la  guanyadora de la tercera edició de la Beca Hans Nefkens, Cristina Morales, es troba actualment cursant el Màster en Creació Literària i treballant en la que serà la seva novel·la.

Presentacions de Fiebre

Presenten: Han Nefkens i Fernando Clemot
Lloc: Casa del Llibre (Rambla Catalunya, 37)
Dia i hora: Divendres, 13 de novembre, a les 19 hores