Dos projectes desenvolupats en el Màster en Documental de Creació participen al Festival de Locarno

El festival de cinema de Locarno (Suïssa) comptarà aquest any amb una notable presència de projectes i alumnes del Màster en Documental de Creació de l’UPF-IDEC. El Festival de Locarno destaca per la seva merescuda fama de ser un dels certàmens que més arrisca i que aposta pel cinema experimental i menys acomodat. Per aquesta 67a edició, que se celebrarà del 6 al 16 d'agost, l'organització comptarà de nou amb projectes desenvolupats en el Màster que dirigeix Jordi Balló, de la Universitat Pompeu Fabra.

Daniel Touati participa a Locarno a la secció competitiva Cineastes del Present amb el seu film “Frere et soeur”. El documental va ser desenvolupat al Màster en Documental de Creació el 2013 i va obtenir la coproducció de ARTE- Luciano Rigolini (tutor del projecte en el marc del Màster).

També, Ainara Vera, alumna de la mateixa edició, presenta el seu film “Sertres” en la secció de curtmetratges a concurs Pardi di domani. També nominat pels European Film Awards 2014.

D’altra banda, el festival projectarà també ‘Antigona despierta’, el darrer treball de la directora Lupe Pérez García, alumna també del Máster en Documental de Creació de l’UPF-IDEC. De fet, el seu primer llargmetratge va ser Diario Argentino com a iniciativa sorgida en el Màster en Documental de Creació de la Universitat Pompeu Fabra.

Web oficial del festival