Ferran Adrià parla d'innovació i creativitat a la UPF

Telefónica, amb la col·laboració de la Universitat Pompeu Fabra, convida la comunitat de la Barcelona Sc h ool of Management i de l'IDEC a participar en la conferència que oferirà Ferran Adrià el dimarts 19 de febrer, a les 12:00 hores , a l'auditori del campus de la Ciutadella (Ramon Trias Fargas, 25-27 08005 Barcelona).

En la conferència magistral que impartirà a la UPF sobre creativitat i innovació, Adrià explicarà la seva experiència al restaurant elBulli, considerat durant un lustre el millor del món, i compartirà amb els joves alguns dels seus nous projectes, com elBullifoundation o la Bullipedia.

La conferència de qui va ser reconegut com el millor xef del món forma part de la gira "Innovació i Talent", una iniciativa que recorrerà quinze universitats espanyoles en sis comunitats autònomes: Madrid, Catalunya, Castella i Lleó, Extremadura, Andalusia i les Illes Canàries.

L'objectiu de la gira és transmetre als joves la idea que en les universitats es troba el talent que liderarà en el futur la transformació i la innovació i, alhora, animar-los a emprendre i innovar, facilitant casos d'èxit o mostrant exemples de països que han invertit en innovació i s'han convertit en referents.

Creador infatigable, Ferran Adrià ha desenvolupat tècniques tan innovadores que han traspassat el món de la gastronomia, i s'ha guanyat el reconeixement mundial com un dels grans innovadors del segle XXI . Està considerat com un dels xefs més creatius i innovadors del món de les últimes dècades. La seva passió i contínua recerca per millorar els conceptes, les tècniques i les receptes han revolucionat el món de la cuina.

L'entrada a la conferència és lliure però com que l'aforament és limitat, cal confirmar l'assistència a actes.institucionals@upf.edu