Èxit de participació en el 5è aniversari del Màster en Creació Literària de la UPF

Divendres passat dia 10 de maig, es va celebrar a l'auditori de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra la Jornada commemorativa del cinquè aniversari del Màster en Creació Literària, dirigit per José Maria Micó i coordinat per Jorge Carrión, amb l'assistència dels professors, alumnes i antics alumnes del màster, professionals del sector i persones interessades per la literatura.

Durant la jornada es van realitzar diverses activitats entre les quals destaquem, el Taller “La descripció, l'aneguet lleig de l'escriptura” a càrrec de l'escriptor, historiador i periodista argentí, Martín Caparrós, tres Open Master Classes , sobre “taller exprés de crítica emocional” per Eloy Fernandez Porta, ”crea el teu propi micro relat, o dos, o tres” per Flavia Company i finalment “Poesia per a narradors” a càrrec de Jordi Rovira.

En el transcurs de la jornada va tenir lloc la presentació del llibre dels alumnes i antics alumnes del màster, “Emergències. Dotze contes hispanoamericans” d'editorial Candaya. Una mostra excel·lent de la literatura iberoamericana emergent. Una resposta polifònica de la generació de la crisi. Els millors relats d'una nova fornada de joves escriptors iberoamericans que, des d'estratègies estètiques diferents, exploren l'incert i convuls present.

La jornada va finalitzar amb un interessant debat-col·loqui entorn de la creació literària a càrrec de José Maria Micó , catedràtic de Literatura Espanyola de la Universitat Pompeu Fabra i poeta, i pel cantautor, poeta, interpret i músic, Joan Manuel Serrat.