L'examen d'accés a l'Advocacia se celebra el 27 de febrer

• Uns 180 alumnes que van realitzar el Màster en Advocacia a la Universitat Pompeu Fabra es presentaran a la prova

El primer dels dos exàmens d'accés a l'Advocacia que se celebraran aquest any 2016 tindrà lloc el proper dissabte 27 de febrer a les 10:00 hores (09:00 a Canàries) en nou seus diferents. La segona convocatòria de la prova d'aptitud per a l'exercici de la professió d'advocat "es realitzarà en els mesos de setembre/octubre", segons informa el Ministeri de Justícia. A Catalunya, la prova tindrà lloc a la seu de la UPC.

El Ministeri de Justícia ha publicat ja les llistes provisionals d'admesos i exclosos a les proves d'accés a l'Advocacia 2016 i les seus dels exàmens. Hi ha un termini de deu hàbils perquè tant els aspirants exclosos com els omesos puguin esmenar els defectes.

Al voltant de 180 alumnes que van realitzar el Màster en Advocacia el curs 13/14 a la Universitat Pompeu Fabra es presentaran a la prova. 'Aquest any, no hi ha canvis destacats en el programa, fet que és positiu perquè ens ajuda a les Universitats a poder ajustar els continguts dels nostres programes', explica Ramon Ragués, director del Màster en Advocacia de la UPF Barcelona School of Management.

El Màster Universitari en Advocacia de la UPF Barcelona School of Management va néixer el 2010, anticipant-se així a l'exigència legal de la nova llei i és el resultat de l'estreta col·laboració entre la Universitat Pompeu Fabra, l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona i el suport dels principals despatxos d'advocats de Barcelona.

INFORMACIÓ DEL MINISTERI DE JUSTICIA SOBRE L'EXAMEN D'ACCES