El futur d'Europa centra las reflexiones d'experts en la quarta edición de Quorum

La quarta edició del Quorum ha és el centre de debat i les reflexions dels professors de la UPF Barcelona School of Management i el UPF-IDEC sobre Europa.

El proper 25 de maig tindran lloc unes noves eleccions europees. Però Europa sembla que no genera el mateix entusiasme entre la societat. La crisi econòmica amenaça els països fins i tot més forts, els ideals de l’Estat de Benestar es van esvaint i aquesta necessitat d’unitat inicialment tan indispensable trontolla. Es tracta només d’una crisi econòmica o ho és també existencial? Cal apostar per recuperar i consolidar els valors nadius europeus o ha arribat el moment d’avançar cap a la possible creació dels Estats Units d’Europa?

En aquesta nova edició del Quorum trobaràs una interessant barreja d’opinions amb la veu dels nostres experts acadèmics Xavier Freixas, Christopher Tulloch, Alejandro Saiz Arnaiz, Mercè Roca, Carles Murillo, Vicenç Navarro, Jordi Torrents i també ens interessava conèixer l’opinió dels nostres alumnes, en aquest cas, el d’una de les nostres Beques Talent, Lena Raps.

I també ens intertessa la teva opinió, per aquest motiu, el blog està obert a rebre i compartir les opinions de tots els que vulgueu participar.