Els estudiants del MBA participen en un Outdoor Experience a la Vall de'n Bas

Un total de 23 participants de l'Executive MBA de la UPF Barcelona School of Management van participar el passat cap de setmana en l'Outdoor Experience; diferents activitats i tallers pràctics i teòrics sobre relacions interpersonals i team building, amb l’objectiu de treballar la creativitat, el lideratge i la comunicació. Un programa de formació experiencial on el participant assoleix resultats transformadors.

'El programa, a més, té com a objectiu, en relació amb el treball en equip, reforçar el sentiment de grup  per establir vincles entre els diferents participants del MBA i a l’hora aprendre a preuar les capacitats dels altres, a tenir confiança, a superar clixés, a ser respectuosos, empàtics i a tenir una visió global del què els envolta', afegeix Jordi de Falguera, director del MBA.

En aquesta 19ª edició Humanside Consultuing, una empresa que integren antics alumnes del MBA, ha participat en el disseny acadèmic i pràctic de les activitats Outdoor Experience.