S’estrena a Xile l’obra musical 'Volveremos a las montañas' de Gabriel Brnic, professor del Màster universitari en Arts Digitals

El proper 17 de gener s'estrenarà l'obra “Volveremos a las montañas” del compositor Gabriel Brnic, professor de l'assignatura de Música en les Arts Digitals del Màster universitari en Arts Digitals.

Es tracta d'una estrena extemporània, 45 anys després de la seva composició al 1968, que presenta un rellevant significat històric. L’estrena tindrà lloc en el marc del XIV Festival Internacional de Música Contemporània de la Facultat d'Arts de la Universitat de Xile. L'obra serà interpretada per l'Orquestra Simfònica de Xile (OSCH), dirigida pel director espanyol Josep Vicent.

El títol de l'obra fa referència a un pamflet publicat després de la mort del Che Guevara, amb l'objectiu de reclutar guerrillers internacionalistes xilens i quadres de suport operatiu per a les xarxes clandestines.