El futur de l'Estat del Benestar centra el debat de la tercera edició de Quorum

La tercera edició del Quorum ha obert el debat entre professors de la Barcelona School of Management i l'IDEC-UPF sobre el futur de l'Estat del Benestar. Estem enterrant l'Estat del Benestar? Ha arribat de veritat a la seva fi? Les arques dels Estats es van esgotant i els sistemes de finançament públic flaquegen i evidencien la seva incapacitat per sostenir la gestió de drets com la seguretat social, la sanitat, l'educació, les pensions o l'atenció a la discapacitat. Recuperarem l'Estat del Benestar o acabarà per imposar-se la anomenada 'societat participativa' on les persones han d'assumir la responsabilitat sobre el seu propi futur i crear les seves pròpies xarxes de seguretat social i financera?

En aquesta nova edició del  Quorum trobaràs un interessant encreuament d'opinions amb la veu dels nostres experts acadèmics Oriol Amat, Vicenç Navarro, Antoni Duran-Sindreu, Jaume Puig-Junoy  o Javier Aparicio Maydey i també del sector de l'empresa i els nostres propis alumnes .
El blog està obert a rebre i compartir les opinions de tots els que vulguin compartir amb nosaltres les seves reflexions.