Es presenten cinc jocs en el marc del Màster en Creació de Videojocs

El passat divendres 24 de novembre els participants del Màster en Creació de Videojocs de la promoció 2011-2012, van presentar els seus projectes finals al Campus de la Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra. Es van presentar els següents cinc videojocs:

El programa s'ha convertit en un referent per a la indústria del videojoc nacional i internacional tant per la qualitat com per les sortides al mercat dels projectes realitzats pels alumnes. Aquests són alguns dels èxits aconseguits fins ara:

2 guanyadors Independent Games Festival, Sant Francisco

• Galaxy Scraper
  • Last Dance

4 guanyadors Artfutura, Barcelona

• Rennard
  • Galaxy Scraper
  • Granny Snatchers
  • Inopia

1 guanyador Creanimax, México

• Tempo

1 guanyador Three Headed Monkey Awards, Barcelona

• Forgotten Kodama

Cal destacar també que un alt percentatge d'alumnes s'introdueix al mercat laboral després d'haver realitzat el màster, ja sigui incorporant-se a la plantilla d'empreses del sector com creant les seves pròpies.

A principis de l'any 2012 l'equip de participants que van crear el videojoc The Last Dance va fundar A Crowd of Monsters, una empresa start-up de la UPF que el passat 4 d'octubre va llançar Sugar Kid, el seu primer videojoc comercial a l'App Store.
Així mateix, els cinc creadors del joc Forgotten Kodama que conformen l'equip de Hugging Cactus van aconseguir treball en el sector del videojoc: l'Adrián és animador 3D a Novarama; el Dano és productor junior a Digital Legends; l'Albert i el Luis Miguel són programadors a 5 Ants; i l'Hernán és programador a Mercury Steam.