Entrevista a María Montserrat Gimeno, musicoterapeuta especialitzada en el mètode Bonny GIM

Cecilia Barrios, musicoterapeuta, publicista i directora del portal lamusicoterapia.com, va entrevistar María Montserrat Gimeno, musicoterapeuta especialitzada en el mètode Bonny GIM, o imaginació guiada a través de la música, per explicar-nos en què es basa aquest mètode terapèutic.

Durant l'entrevista, María Montserrat va aprofitar per anunciar que impartirà unes sessions en el curs Desenvolupament i Aprenentatge de la Tècnica MI (Música i Imatge), ofert per l‘IDEC-Universitat Pompeu Fabra i dirigit per Melissa Mercadal.

Melissa Mercadal és directora del Màster en Musicoteràpia, ofert per l‘IDEC-Universitat Pompeu Fabra juntament amb la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna-Universitat Ramon Llull, i directora del curs Musicoteràpia des de la Self-experience, també ofert a l’IDEC.

Està previst que aquests dos cursos de format intensiu –de dilluns a divendres– es duguin a terme del 2 al 6 de juliol.

Llegir més sobre l'entrevista