Surt a la venda 'Primera temporada', el segon llibre del professor Enric Pardo

El guionista d'EL TERRAT i director acadèmic del Postgrau en Escriptura del Guió Televisiu per a Programes d'Entreteniment i Humor l'UPF-IDEC, Enric Pardo, ha publicat la seva segona novel·la "Primera temporada" amb el segell Reservoir Books, després de l'èxit de vendes de "totes les noies besen amb els ulls tancats", el seu primer llibre.

"Primera temporada" és una comèdia romàntica en temps de Whatsapp, divertida, amb moltes històries d'amistat, amor, traïció i de les sèries de televisió més populars i amb un paper destacat per l'ús de les xarxes socials.

El Postgrau en Escriptura del Guió Televisiu per a Programes d'Entreteniment i Humor  de l’UPF-IDEC, que codirigeix ??Enric Pardo juntament amb Manel Jiménez, s'imparteix en col·laboració amb el col·lectiu El Terrat i s'adreça a professionals de l'àmbit de la comunicació o diplomatures socials i culturals que vulguin ampliar el seu perfil en l'especialització de l'humor i l'entreteniment. Està impartit per directors, guionistes i redactors de programes del panorama televisiu actual.