“Des de l’inici de la crisi el número d’empreses exportadores ha crescut un 50%”, Carles Murillo a la revista “Amec Export”

Carles MurilloEl director del Màster Universitari en Negocis Internacionals, Carles Murillo, ha estat entrevistat al número d’abril de la revista Amec Export. En l’entrevista, el catedràtic d’Economia Aplicada de la Universitat Pompeu Fabra analitza el paper de les exportacions al PIB espanyol o bé si la desacceleració de les exportacions farà necessari un augment de la demanda interna.

Podeu llegir l’entrevista sencera (pàgina 26) aquí.

amec és una associació empresarial privada amb 40 anys d’experiència en el foment de l’exportació, que té com a objectiu impulsar la internacionalització de les seves empreses associades, representant els seus sectors i potenciant la seva innovació i competitivitat.